Főoldal | Partnerek | Kapcsolat

Szervíz

Tisztelt Vásárlóink!

Kollégáink szakképzett szerelők, sokévi tapasztalattal rendelkeznek, a javításoknál gyári alkatrészeket használnak fel. Meghibásodás esetén már telefonon keresztül az ügyfél segítségével megpróbáljuk a hibát feltérképezni, esetleg rögtön elhárítani (távsegítség). Amennyiben a hiba közvetlenül nem hárítható el, időpontot egyeztetünk és az addig megtudott információk alapján a kiszálláshoz megfelelő alkatrészekkel tudunk felkészülni. Időpont egyeztetés során törekszünk a lehető legrövidebb idővel kiszállni a helyszínre és a hibát elhárítani.

A szervizelést megfelelő szakértelemmel és az előírások betartásával végezzük!


Szervíz szolgáltatásunk:


• beüzemelés
• ATMOS kazán ill. fűtési rendszer javítás, szervizelés
• garanciális javítás(feltételeit a gyártó határozza meg, melyet a használati utasítás jótállási feltételek oldal tartalmaz, garanciális javítást kizárólag a gyártóval szerződésben álló cég szakemberei végezhetnek
• garanciális javítás feltétele a hivatalos beüzemelés, érvényes kitöltött garanciajegy, karbantartásokat igazoló dokumentáció; érvénytelen a jótállási jegy, ha nem tartalmazza vásárlásra és az üzembe helyezésre vonatkozó adatokat
• hibás alkatrészek cseréje
• Drazice indirekt tároló, puffer tartályok szervizelése, javítása
• kazánrendszerek karbantartása
• évente egy alkalommal általában a fűtési szezon megkezdése előtt célszerű elvégeztetni, mely feltétele a rendszer biztonságos és gazdaságos működésének, a 3 éves garancia és szavatosság megőrzése végett
• a karbantartás tartalmazza a kazán tisztítását, elektromos berendezések ellenőrzését és a kazánrendszer beszabályozását


A beüzemelést, szervizelést, karbantartást kérheti telefonon (+36-30/9223953) vagy e-mailben (szakonyiistvn@gmail.com)! Vállalási idő 1 – 2 hét az egész ország területén.


Köszönjük megértésüket!